sover litt:)

DSC02420
sover litt:)

Kommentarer:
Postet av: Lene

Hehe

19.04.2006 @ 19:45
Postet av: Oslojente

Neimen, s stt bilde av det da Christian. Ser ut som om du har hatt en fin tur, kommer bare fler og fler bilder jo. Men siden du er her, s kan du vel kanskje svare nr singelen kommer,hihi? St p;)

19.04.2006 @ 19:50
Postet av: mallt

fint se at noen har tid til slappe av!!!

19.04.2006 @ 20:00
URL: http://barnehage-onkler.blogspot.com/
Postet av: Ingrid=) Christian og Jorun Fan Deluxe!<33

oiii oiii..!!N kom det maaaange bilder!!Hehe=DS fiine bilder og s stt bildet!!Hehe..Hper du hadde en fin pske og gleder meg til CDen din!! Klem*

19.04.2006 @ 20:03
URL: http://www.jorunnstiansen.com
Postet av: anette

christian du er dds fin;) s stt bilde;) hehe hper du koste deg p turen;)

19.04.2006 @ 20:12
Postet av: Caroline

Nammen, s stt ;) Ser ut som om du hadde det bra p ferie, det er bra. :)N gleder jeg meg skikkelig til neste singel kommer ut, er ikke lenge til n vel?

19.04.2006 @ 20:46
Postet av: Hilde Hoffnarr

Ser ut som du har hatt en strlende ferie, Christian! Hper batteriene er ladet til singel/skiveutgivelse snart....vi gleder oss! :)

19.04.2006 @ 21:56
URL: http://www.xblog.no/blog/jubilee
Postet av: Mariann

Vel oversttt ferie Christian! Gleder meg til platen:)

20.04.2006 @ 14:49
Postet av: maiken

hei, hei. Venter i spenning!

20.04.2006 @ 17:36
Postet av:

Oh, der er jo plass til n til, jo ;)

20.04.2006 @ 21:47
Postet av: iselin

hehe..sikkert hun som tok bildet:)

20.04.2006 @ 22:38
Postet av: Mariann

Veldig lurt av deg droppe Se og Hr-turen til Singapore og Malaysia. Der var du flink manager for deg selv. St p!

21.04.2006 @ 09:24
Postet av: Christianlover

Har noen gitt deg en god og varm klem og fortalt deg at du er et lys for omgivelsene idag, Christian? Ikke det? Da gjr jeg det...;-) En herlig gutt er du! ♥Fint bilde, vennen min:-) Skulle gjerne ha ligget der sammen med deg...(kremt)..Ved siden av deg! Hehe;-D Mange fine bilder her n. Gy og farte rundt i bt. Jeg skal p btturer p fjorden selv i sommer. Har du lyst til og vre med?;-)Hihi. Er i det rette humret idag;-D Thomas har vist lagt ut adressen ti foreldrene sine, s vi kan sende brev til dere. Har lyst til og sende et til deg:-) En ting til: Kan ikke du beske Fagernes igjen snart? M treffe deg! Er helt p tuppa etter deg!:-)Men da m du annonsere det slik at jeg vet det p forhnd da:-) Jaja, jeg fr vel avslutte her n. Vi tastes!Kyss og klemmer:-) ♥

21.04.2006 @ 12:17
Postet av: Rebecca&#9829;

hei, nydelig gutt

21.04.2006 @ 14:33
Postet av: &#9829;

21.04.2006 @ 14:33
Postet av: Rebecca<3

Hey p deg din superduper-kjekkas♥Tenk sitte i armkroken din, ♥

21.04.2006 @ 14:35
Postet av: ChrisHATER

HAHA:D nh?! CHRISTIAN HAR MYE HR UNDER ARMENE!! HAHAHAHA!!!

21.04.2006 @ 16:32
Postet av: maiken

Enig med Mariann jeg. Du skal bare vre veldig glad for at du ikke er med i Sandra-reportasjen i Se og Hr hvis det var der du egentlig skulle reist. Den var skikkelig "light" og styrker p ingen mte noe image som seris artist...

21.04.2006 @ 18:41
Postet av: iselin

ja, bra Christian! Fokus p musikken n. Er det glamourmodell Sandra vil vre eller er det popartist? Det burde hun tenke over, og jeg burde sikkert tenke over at jeg skriver det her og ikke p hennes blogg. hehe:) Merkelig mte profilere seg p nr mlet er bli tatt mer serist.

21.04.2006 @ 18:49
Postet av:

Show off

22.04.2006 @ 01:40
Postet av: iselin

vr s snill Christian. Du skal ikke samarbeide med aylar vel? bare lurte siden hun skal gi ut singel og du henger s mye med de der glamourdamene. Du m satse serist, please.

22.04.2006 @ 09:55
Postet av: Ingrid=) Christian og Jorun Fan Deluxe!<33

ENIG med Iselin!!og Aylar kan du IKKE ta serist!!hvis du jobber sammen med hun p en singel eller noe snt s kjper IKKE jeg den!!og det sier litt!!Jeg sttter deg CHristian men IKKE nr det gjelder den Bimboen Aylar som INGEN kan ta serist!!!Aylar sier til God Kvelg,Norge i Kveld at hu er enig at hun har gjort mye dumt men hvorfor slutter ikke blondie da!!!??Den dama er bare helt skrudd!!!=SST P Christan og jobb med noen som kan musikk og ikke snne som spiller p utsendet!!Klem=D

22.04.2006 @ 11:24
URL: http://www.jorunnstiansen.com
Postet av: H?

og dere skal liksom vre christians fans? Ogs tror dere at han skal gi ut en singel med aylar? Tror dere s lavt om han? Skamme dere burde dere! Nr dere disser Aylar disser dere Christian ogs!(Sandra for den saks skyld ogs)

22.04.2006 @ 13:44
Postet av: Ingrid=) Christian og Jorun Fan Deluxe!<33

gjr ikke det skjnner du..!!Jeg har kjempe stor tro p Christian..!!men alle kan gjre feiler i blandt!!Hadde vrt kult med en duett med Chris og Jorun!!=PHper de to kan jobbe sammen og ha noen duetter osv..=PHehe..Men det med Aylar!!Jeg bare liker ikke den dama!!Hu gjr s utrloig mye dumt og man trenger ikke naken modeller da!! HERREGUD!!skjnner i utlandet hvis man er fattige osv men nr man bor i Norge og er rik s kan man f seg en onkelig jobb istedenfor og drite seg ut forran hele norges befolkning med det dumme tvet Aylar driver ned!!=PSt P Christan..!!=DJOrun og Christian 4 Ever..!! =D ♥♥♥

22.04.2006 @ 14:56
URL: http://www.jorunnstiansen.com
Postet av: Hei!

Enig med Ingrid over her. Aylar er virkelig rar, ikke noen man ser opp til lissom. Og en duett med henne hadde nok vrt drlig valg. Men tror heller ikke Christian gjr det s, han er klok og kan ta de rette valg, s stoler p han;)Men duett med Jorun hadde serist vrt kjempebra. Jeg tenker stemmer her, og stemmen til Christian og Jorun passer sammen. De var jo hydepunktet under turneen synes jeg, og jeg tror det hadde blitt bra med en duett med de to=) S vi fr bare hpe, moro se flere er enig!St p Christian:)ps! Kommer singelen snart eller?Noen som vet?

22.04.2006 @ 15:03
Postet av:

jeg veit du leser detta christian,eller en som kjenner han,ellers hadde dere ikke posta bare god kritikk her... jeg la inn ett innlegg for noen timer siden,men det kom ikke p trykk fordi jeg ikke syns noe srlig om christian,men derimot Aylar... er det noe rart i at folk advares mot deg?!?! du tler ikke kritikk for alt i hele verden du!!! og som jeg ogs sa da,s er du den mest bortskjemte blrumspappagutten jeg noen sinne har sett eller hrt om! du burte skamme deg bare fordi at du er deg!!!! de andre som har blogg p side2 (untatt sandra,som jeg heller ikke liker) er ikke s feige at de m lese kommentarene fr de kommer p trykk,de sletter dem heller etterp... hvis du skal komme noen vei(som jeg IKKE hper du gjr)M du tle kritikk og ikke bortforklare deg hvis du har gjort noe dumt. og en ting til: hper karrieren din gr til helvette,det er alt du fortjener...

22.04.2006 @ 18:36
Postet av:

hvorfor disser dere Aylar? kan ikke hu bare f lov til drive med det hun driver med uten att dere trenger blande dere??? og hper ikke Aylar blader seg bort i christian,for han er s sinnsykt blrete!!!! og dere sier at aylar ikke er et godt forbilde,men er christian noe bedre?!?!?! nei!!! dessuten virker aylar hyggelig og folkelig,fordet om hu kanskje ikke er verdens smarteste.... syns dere bare kan slutte disse henne, fordet om dere ikke liker henne eller skjnner hva som er poenget med jobben hennes...

22.04.2006 @ 18:42
Postet av: maiken

har aldri opplevd at noe jeg har skrevet er blitt sensurert, s da m du (som vanlig) anonyme ha skrevet endel grove ord i kommentaren din. For jeg er ikke alltid positiv.Hva som driver deg til gjre det skal ikke jeg spekulere i. Men jeg synes du skal vurdere folk utifra hva de faktisk gjr, og ikke hvor de kommer fra og dine holdninger til folk som er s uheldige at de tilfeldigvis er fdt i Brum... (hres helt sykt ut for folk som bor utenfor Oslo). Burde skamme seg fordi man kommer fra Brum? sykt mene, det skjnner vel du..Aylar derimot har kanskje gjort endel dumt som hun burde gremmes over, og det gjr hun visst ogs. Skal bli syngedame n, lurer p om hun kan synge? Sandra synes jeg personlig burde unngtt den reportasjen som var i Se og Hr n, men det er jo hennes valg og s fr hun st for og ta konsekvensen av hva folk tenker om det.S kan jo alle vi andre som ikke har en jobb der vi er avhengig av vre profilert kritisere og mene mye. Men av og til tror jeg det er lurt tenke over om man er saklig fr kommentaren sendes. Christian tler i aller hyeste grad kritikk.Men n er vi utlmodige p hva som kommer Christian. Skal du ikke lette litt p slret snart, eller skal du sove litt lenger? God helg:)

22.04.2006 @ 18:46
Postet av: maiken:)

bare en liten ting til du anonyme, du hadde lirt av deg litt mer ser jeg.Vi som er innp her liker Christian som artist, for den han er og det han leverer av musikk og show. Vi flger med, og nsker bare det beste.Aylar mener jeg ikke noe om som person, men jeg har ikke sans for det hun str for eller har gjort. Men jeg har ikke behov for skrive nedsettende om henne, for jeg kjenner henne ikke og har ikke noe grunnlag for mene noe om henne som menneske. Det hun GJR har jeg imidlertid ikke s veldig sans for, og synes ikke det ville vre bra om Christian ble assosiert med. Men ogs det er hans valg. Ok?

22.04.2006 @ 18:51
Postet av:

og det virker ikke som om du er s veldig kritisk til christian, for s vidt jeg s var det bare ros til han, og rakke ned p de som ikke liker han. og hvem har sakt til deg at jeg er fra oslo? ingen. kan ikke folk bare f ha sine meninger da? du syns ike noe om aylar fordi hun er glamourmodell og fordi hun stiller opp letkledd i mange blader, men gjr det noe om hun faktisk har lyst selv? men gjr det deg noe vondt at jeg ikke syntes noe om christian? srer det deg? bare sprr.. du fr ha en god helg du ogs maiken:)

22.04.2006 @ 19:21
Postet av:

Christian har ikke gjort noe som er verdt kritisere i det siste, men jeg har vrt det jo. Bla deg tilbake til februar eller snn..Jaja. N er det lrdagskveld og jeg skal slettes ikke sitte foran PC'en.., go helg:)

22.04.2006 @ 19:36
Postet av: Fra platebransjen

Vel. Selv om Christian ikke har gjort noe galt i det siste. (hvor mye galt kan man gjre nr man bare ligger drar seg i solseng i syden?) Men norge sliter jo enn med ting han har gjort for en liten stund siden. Den reklamen er jo tilogmed p denne siden. Vet dere forresten hvorfor han ikke kommer med ny singel? Jeg regner med at plateselkapet har sparket han. Han var desverre p et elendig selskap som ikke klarte gi han ut mens folk enn visste hvem han var. Men n har de innsett at det er for sent. N er jo rets idol snart ferdig og et par av deltagerne blir utgitt raskt. Da er Christians sjanser for selge lik null. La oss bare hpe at Christian har ftt et forskudd da han signerte kontrakten.(noe som desverre ikke er vanlig gi idolartister som ikke er p et av de store selskapene)Ps Dette er bare kvalifiserte antagelser.

23.04.2006 @ 17:20
Postet av: iselin

Christian str oppfrt som en av artistene til Bonnier Amigo p hjemmesiden deres fremdeles. Og p weben til Christian str det at ny singel er p vei. Trodde det var en fordel bruke tid p gi ut musikk jeg. Det har vel alle vinnerne av Idol til n vist, at vinneralbumet er hastverksarbeid. Et elendig plateselskap? Javel, de har da mange kjente og flinke artister hvis du gr inn p siden deres. Tviler p at du er i bransjen. Hva heter du for eksempel?

23.04.2006 @ 17:37
Postet av: Jada...

Du fra platebransjen: Hva i all verden har Christian med idol gjre n.Sant at uten idol s hadde han ikke vrt der han er idag og idol har jo hjulpet han enormt n dit han er. Men rets idol har ikke noe med han gjre. Selv om det snart kommer en vinner der s betyr ikke det noe drlig for Christian. Han er sin egen artist n. Mange som kjper singelen hans og cd'en da, jeg for eks er ikke imponert av idol i r, og flger bare med p det fra ifjor, ingenting slr dem synes jeg. Og Christian har en superbra stemme som er verdt hre p. Og han er ikke i noe elendig plateslekap. Og singelen hans kommer nok. Bare Christian fr opp farta;)hehe.. venter spente vi n Christian=)

23.04.2006 @ 17:56
Postet av:

kvalifiserte antagelser ja hva er n det..

23.04.2006 @ 18:00
Postet av: iselin

du anonyme fra platebransjen..her er listen over de mest skte Idolene p nettet. Enn visste hvem han var? hehe:)Disse finalistene er mest skt p nettet iflge Sol Idolsiden: 1. Sandra Lyng Haugen 2. Jorun Stiansen 3. Christian Stenseng 4. Jonas Thomassen 5. Stine Hansen 6. Vivian Srmeland 7. Kjartan Salvesen 8. Oda Evjen Gjvg 9. Kurt Nilsen 10. Aleksander Denstad With

23.04.2006 @ 18:19
Postet av: Fra platebransjen

Christian er mer kjendis enn artist. Dere spr hva han har med idol gjre? Han gr jo under kategorien idol-artist, gjr han ikke? Det er jo pga idol at han har gitt ut en singel(ikke at det er noe galt i det). Men hvor stor popstjerne kan man egentlig bli nr man har en blogg p nettavisen side2? Hva er meningen med en blogg p en side som bare handler om kjendissladder? Han sier jo samtidig at han hater se&hr og de andre. Dobbeltmoral? Kunne feks marit larsen hatt en blogg her? Nei, hun vil tas serist som artist. De som kjper platen til Christian vil vre folk som synes en hjemme hos artikkel med christian er vel s bra som en sang han har laget. Tilbake til Christian og idol s m han konkurrere med rets deltagere om platekjperne. Til Iselin: Du har rett i at man skal bruke tid p spille inn musikk, men det handler litt om gi den ut p riktig tidspunkt ogs. Feks er det mange som gir ut album i mnedene fr jul. Nr det gjelder idol s m man rett og slett smi mens jernet er varmt! Det er en hard virkelighet.

23.04.2006 @ 19:04
Postet av: iselin

Kunne fremdeles tenke meg vite hva du heter, for at du skal ha troverdighet. Mira har blogg her, er hun er useris artist? Lillyjets skal f blogg her, er ogs de userise? Eller kan det tenke seg at unge artister i dag har skjnt ta i bruk ny teknologi i markedsfringen? Nr det gjelder lanseringstidspunkt. Er det ikke viktigere vre klar enn rushe? Og tror du virkelig rets idolfinalister er klar for rushe ut med plate? tviler p det.. Sandra kom med singel p denne tid i fjor, og album i juni. Bare til din informasjon. Hun hadde jobbet mye ute med sm konserter i mellomtiden, akkurat som Christian har gjort.Alle artister kan ikke gi ut plate like fr jul, noen er mer liveartister og passer til gi ut plate fr sommersesongen. Christian tror jeg hrer til den kategorien. S lykke til. Hper du anonyme svartmaler fra platebransjen tar skikkelig feil.. :)

23.04.2006 @ 19:16
Postet av: Fra platebransjen

I dette tilfelle betyr smi mens jernet er varmt gi ut albumet s fort idol er over og aldri etter at neste rs idol er over. Da er det for sent. Det er ogs en gylden regel at man ikke skal la det g for lang tid mellom utgivelsene. Enten skulle Christian ha gitt singel nr 2 for to mneder siden, aller helst et album. Er det noen som er enig at det faktisk er full krise her eller? Hvorfor gir han ikke ut noe mer hvis alt er rosenrdt? Det er jo tydelig at plateselskapet hans ikke satser p han. Utifra bildene her s er han jo ikke akkurat i studio, er han? Nei, han ligger p en bt og soler seg. Men jeg har full forstelse for akkurat ferien hans, tror han innser hva som skjer med karrieren sin.ps det typiske n er at han oppsker et studio og fr tatt en par bilder "p jobb"for berolige dere hehe. Kan ikke klandre han:)

23.04.2006 @ 19:18
Postet av:

s da betyr det at Sandra brt regelen i fjor, og det gikk jo greit det. Til og med ved ha Stargate i ryggen, og de har visst ikke peiling p hva de holder p med.

23.04.2006 @ 19:24
Postet av: Fra platebransjen

Hehe. Jeg hper jeg ogs tar feil! :) Jeg heter ikke Tor Milde eller Per Eirik Johansen. Det er jo en stor bransje og ikke alle som er kjendiser. Jeg ser ikke at andre her bruker fullt navn. Kunne godt skrevet fornavnet mitt jeg ogs men synes navnet jeg bruker vekker litt oppsikt. Poenget er jo f folk til lese hva du skriver. Skjnner? Han en topp kveld!

23.04.2006 @ 19:26
Postet av: iselin

Hvis du hadde fulgt med s hadde du visst at Christian skulle gitt ut singel for 2 mneder siden, men plateselskapet ville ikke gi ut den han nsket fordi det var en rolig ballade, og plateselskapet nsket en mer dansbar lt. I begynnelsen av mars ble de enige om hvilken lt som skal komme p singel, alt det str p bloggen her (2.mars). Jeg regner ogs med at du har ftt med deg at Christian har hatt opptredener paralellt med studiojobbing helt frem til slutten av februar.I tillegg var det alt styret rundt Dagbladets merkelig vinklede reportasje, de har jo forvrig kjrt et utelukkende negativt kjr mot rets Idol i hele vinter/vr. Christian sa i et intervju p TV2 for noen uker siden at han hadde valgt holde seg unna media et par mneder for legge lokk p diskusjonen. Han var nok i tillegg veldig sliten etter hard jobbing helt fra Idol var over, og trengte litt ro for jobbe i studio. Regner med det er hardt arbeid jobbe frem et album..Lillyjets er p samme plateselskap, og de har gitt ut 3 singler i lpet av et r. De har enn ikke kommet med album. Forvrig har jeg lite sans for folk som ikke kan skrive hva de heter av redsel for bli gjenkjent, men pberoper seg autoritet ved si at de er fra bransjen.. sorry, hvis du er i bransjen og ikke kan si det du mener til Christian selv men m skrive det anonymt her - da er du dritfeig synes jeg. Men ha en fin kveld du og:)

23.04.2006 @ 19:41
Postet av: Fra platebransjen

N har ikke Sandra platekontrakt lengre.. N er Stargate et produsent team da. De har peiling p produsere hits. Et plateselskap er de som gir ut artisten. Skjnner? Ja, hun har hatt hits. Men n for tiden gr det mest i betalte turer til syden. Og ikke ta alt helt bokstavelig da. Har du hrt om unntaket som bekrefter regelen? Selvflgelig kan man slippe album nr man vil. Hvis alle skulle sluppet albumet sitt to mneder fr jul ville jo poenget vrt borte.Til slutt. Du ramser opp Mira Craig som seris artist. Det trodde jeg ogs! Men du har vel ftt med deg alt brket de siste ukene? Eller? Svaret m bli: Ja, Mira Craig er en useris artist! Jeg synes ikke Lilyjets er userse nei. De er ti ganger mer serise enn alle innleggene dere kommer med. De har platekontrakt i tyskland og slo igjennom i sverige uten vise seg i bikini i alle videoene sine. Det er bra forbilder det! :)

23.04.2006 @ 19:42
Postet av: iselin

Dette er det siste jeg gidder skrive til deg eksperten...stakkars Christian som skal lese dette..Jeg vet utmerket godt at Stargate ikke er et plateselskap, men at det var Universal/Nebula som ga ut platen hennes. Men hun jobber med en ny n, med hvem vet jeg ikke. S kan man mene hva man vil om sydenturer og ukeblader, det gjr jeg og.Man kan og mene mye om Mira sine prioriteringer, men dama har vel vist at hun har forretningstalent? Hun lar seg ikke styre, er sin egen sjef. Og du tror vel virkelig ikke alt som str i VG og Dagbladet? Lilyjets 10 ganger mer serise enn innleggene vi kommer med? javel, det har ikke jeg noe grunnlag for mene noe om. Og Lilyjets blir vel kjapt userise de og hvis de finner p noen sprell, og det er sikkert lett gjre nettopp det. Vet at de lanseres utenfor skandinavia ja. Men "regelen" flger vel kanskje ikke de heller da siden de ikke har albumet klart. Man skal vre godt blst i topplokket for ikke skjnne hvilken markedsfringsverdi en blogg p en ukebladside som side2 har. Ny teknologi, ny muligheter for den som tr og prver.

23.04.2006 @ 19:57
Postet av: benedicte

Hei dere!En sosiolog har utfrt en underskelse som gr p avisenes troverdighet. VG er bunnsolide nr det gjelder fakta. Du kan diskutere hva som str der, men det er sant.Christian har bvel ikke jobbet veldig hardt i forhold til alle andre artister som kommer uten Idol? Man m faktisk jobbe fr f til ting, men det kommer vel uventa p en bortskjemt brumsklyse som han. Fem innlegg p en dag iselin? Imponert! Du slo rekorden min;)

23.04.2006 @ 20:19
Postet av: Fra platebransjen

N har ikke Sandra platekontrakt lengre.. N er Stargate et produsent team da. De har peiling p produsere hits. Et plateselskap er de som gir ut artisten. Skjnner? Ja, hun har hatt hits. Men n for tiden gr det mest i betalte turer til syden. Og ikke ta alt helt bokstavelig da. Har du hrt om unntaket som bekrefter regelen? Selvflgelig kan man slippe album nr man vil. Hvis alle skulle sluppet albumet sitt to mneder fr jul ville jo poenget vrt borte.Til slutt. Du ramser opp Mira Craig som seris artist. Det trodde jeg ogs! Men du har vel ftt med deg alt brket de siste ukene? Eller? Svaret m bli: Ja, Mira Craig er en useris artist! Jeg synes ikke Lilyjets er userse nei. De er ti ganger mer serise enn alle innleggene dere kommer med. De har platekontrakt i tyskland og slo igjennom i sverige uten vise seg i bikini i alle videoene sine. Det er bra forbilder det! :)

23.04.2006 @ 20:25
Postet av: Eksperten

opps. Sorry. at jeg postet samme innlegg. drittside. Den faller sammen nr vi nr femti innlegg.

23.04.2006 @ 20:34
Postet av: Eksperten

Men hva fa.. har forretningstalent med det vre artist da?? Hva hjelper det liksom? Hei! Jeg digger Mira Craig fordi hun er s flink finansene! Hun er spass flink at hun booker hundre jobber over et par mender og senere avlyser de drligste jobbene etter dagsformen eller "stemmeproblemet" hennes. Lilyjets.. Jeg sier bare at de er mer serise enn Christian Stenseng. De havner jo ikke i se&hr++ fordi de driter seg ut hele tiden. Men du tar jo alt s utrolig bokstavlig hele tiden.Du skriver "Man skal vre godt blst i topplokket for ikke skjnne hvilken markedsfringsverdi en blogg p en ukebladside som side2 har." Jeg skriver "Ha Ha Ha". Denne bloggen er ikke verdt noenting. Den gjr bare skade p Christians allerede frynsete image. Det er bare b/c-kjendiser som har blogg her, du vet det? (Eller dgnfluer om du vil) Hvis en blogg p side2 var s utrolig mye verdt hvorfor er ikke andre mere etablerte (pr kte) kjendiser her? Tror du Patrick Strm har tatt plassen til Wenke Foss?

23.04.2006 @ 20:57
Postet av: maiken

noen folk er s tpelige at det bare er tull kommentere. Du "eksperten", som i realiteten er en jkla pingle som ikke tr skrive navnet ditt, er en av dem. St for noe selv, skriv hvem du er ellers er du ikke mye til ekspert i andres yne. Tvert imot.Ha en strlende fin kveld:) Heia Christian og andre som tr g utenom den vanlige stien..

23.04.2006 @ 21:57
Postet av:

Kjre eksperten: Hva fa.. forretningstalent har med det vre artist gjre? Og hva markedsfring har med det vre artist gjre? spr du. Hm..trste og bre: Har du utdanning du eller? En artist kan ikke bare sulle rundt i sin egen lille verden heller vet du. Er du kansje en snn som han der i Valen sitt show i jazzhjrnet og utforsker jazzens mysterier? virker snn..hehe:)

23.04.2006 @ 22:14
Postet av: Eksperten som egentlig heter Jens men som fortsatt er like anonym som dere andre:)

Hva hjelper det om jeg skriver at jeg heter jens og bor i london? Er student og jobber for et lite plateselskap her i england. Har studert i tre r og har to r igjen. Ingen av dere skriver etternavn. Hva jeg heter er egentlig irrelevant. Jeg er ikke her som noe annet enn en privatperson som liker ytre meninger om andre musikere. er jeg ond pga det? Det er mange mter vre artist p. Ta feks Arctic Monkeys. De stiller aldri opp p teite prisutdelinger og intervjuer med ukeblader og annen markedsfring. Men tror du ikke at de solgte 100000 plater bare frste dagen den var i salg? Vet du hva hemmligheten var? Rett og slett bra sanger som de turnerte rundt med p sm puber og andre sm steder. Eller ta Peter Doherty i Babyshambles og tidligere The Libertines. Han driver ikke akkurat noen markedsfringsstrategi nr han spiller i leiligheten sin for fansen det er plass til. Ikke er det noen markedsfring heller at han han blir tatt av politiet to ganger p n dag, eller at han setter spryter med heroin. Han suller rundt i sin egen verden og gjr det bra som artist han.(ikke helsemesig men ca 1,5 millioner plater solgt) Men han ser verden helt annerledes enn du og meg og blander poesi med referanser fra shakespeare og osacar wilde med slang fra st-london. Jeg kan godt ramse opp flere artister som tenker musikk frst og lar tingene g sin gang. Jeg er glad artistene som virkelig betyr noe ikke tenker snn ihvertfall. Hvis man er s jvli god med forretninger s kan man ta de forretningene sine og jobbe for nringslivet. Det er fa.. meg ikke artistens egentlige jobb. De skal lage musikk og spille for folk. basta! Til deg maiken. Skjnner du ikke ironi du da? Det var jo ikke jeg som begynte kalle meg for eksperten. Det handler ikke om vre ekspert, det handler om lidenskap for musikk.

23.04.2006 @ 23:02
Postet av: maiken:)

Hilsen til London: Lykke til med resten av studiene:), forstr at du ikke har ftt med deg alt her hjemme p berget. Vi er uenige, ferdig med det...og pleier skjnne ironi..God natt:)

23.04.2006 @ 23:14
Postet av: eli

Det er mange som har lidenskap for musikk, uten at de utbasunerer meningene sine s bastant om artister de ikke liker.Selv om du jobber for et lite plateselskap i London, vil ikke det si at dine meninger ndvendigvis er korrekte. Nei, kom deg ned fra din hye hest, og tro ikke at du alltid vet best.

23.04.2006 @ 23:46
Postet av: Eksperten som egentlig heter Jens men som fortsatt er like anonym som dere andre:)

Jeg er enig i at vi er uenige og det er bare sunt. Det er vi nok enige i ogs. Meninger er ikke korrekte, de er bare meninger. Men jeg hopper av hesten min og nsker alle sammen en god natt med eller uten christian i drmmene:)

23.04.2006 @ 23:53
Postet av: Mariann

Morsomt! Bra jobba jenter! Jammen fikk dere frem hvem "eksperten" egentlig er.. Studerer og pakker sikkert CD'er i London, og uttaler seg med tyngde. Kjre deg deg "eksperten", du har en litt annen tilnrming enn en Idolartist. Christian har sagt p TV at han er veldig oppmerksom p at han ikke er et jobbeprodukt over r som du beskriver og som for deg er det ideelle, men at han er medieskapt og er ydmyk i forhold til det. Det gjelder alle Idolartister. Og blogg er ogs noe nytt som kom for et r siden. Det gir bloggeieren en unik mulighet til kommunisere, og korrigere det som skrives i media. Se bare p Mira n. Lykke til Christian og Mira og alle dere andre som tr og som tler all dritten dere fr med p kjpet!!

24.04.2006 @ 09:25
Postet av: alek..!

hehe, dy anonym? Folk skal ikke disse aylar men fortsatt er du her inne og disser christian..! heg gir bde ros og krtikk hver gang jeg er her inne kommenterer btw..!

24.04.2006 @ 13:00
Postet av: Eksperten som egentlig heter Jens men som fortsatt er like anonym som dere andre:)

hallo! Hva er dette for noe tull? Her blir vi sensurert: Kom igjen. Cut some slack. Det er bare en blogg, ikke et totalitre regime. Kommentarene handlet jo bare om musikk. Men ha en god dag!

24.04.2006 @ 13:31
Postet av: benedicte

Det er faktisk propaganda hvis de sletter de negativene meldingene, for da fr de som leser her et feil inntrykk...Du eksperten: Ta det som et kompliment at de syntes det var s viktig f vite hva du het. De hadde ikke bra nok argumenter til si imot deg...

24.04.2006 @ 14:47
Postet av: Trine

Hper det gr rett i dass med musikken til Christian,alt for mange tror de kan no, ogs gr det skikkelig drlig etterp. Hvis han hadde vrt seris, hadde han holdt seg unna prisutdelinger slikt, heller fokusere p ting han kan gjre bedre.Men han fortjener ikke annet enn drlig salg

24.04.2006 @ 16:26
Postet av:

Unnskyld meg. Hvem er dere som kan si at Christian ikke fortjener noe og sier snne teite ting. Dere kjenner jo ikke han engang, s kommer dere her sier (for eks: "Eksperten") hva som kommer til skje nr singelen og platen kommer ut. Hvis dere ikke har noe bedre finne p s ikke skriv noe i det hele tatt, reint slitsomt sitte her lese snne laaaange meninger av folk som tydeligvis ikke har peiling p ting. Og begynner diskutere Aylar og snn. Tror Christian er klok nok til ta sine egne beslutninger jeg, tror heller ikke han har planer om samarbeide med henne,og hper heller ikke han skal det. Men nok om det.N er vi bare spente p den singelen her Christian, kommer den snart eller? SNART hos deg betyr ikke det samme som hos andre har jeg merket,hehe. men skjnner du har mye gjre. Er bare s spent n;)

24.04.2006 @ 17:01
Postet av: Hilde

Oj....hva satte igang denne diskusjonen egentlig? Blir jo helt satt ut her. Christian har jobbet seg halvt ihjel, nr tar han ferie, og da er det galt....artister skal ikke ha ferie de, eller? *forstr ikke* Jeg blir ogs litt provosert av den godeste Jens (eller hva han heter) som hevder at de som kjper musikken til Christian er de som synes en hjemme-hos reportasje ville vre like interessant. Jeg vil ha meg frabedt bli fortalt hva jeg liker og ikke, jeg er et godt voksent menneske som faktisk kan ta de avgjrelsene selv. Jeg elsker musikk, alle typer musikk, har kjpt singelen til Christian OG kommer til kjpe neste singel/plate, ganske enkelt fordi jeg liker stemmen hans og synes han er dyktig. Jeg forlanger ikke at alle andre skal like det samme som jeg gjr, smaken er s delt som man kan f den (og takk og lov for det, hadde vrt sykt kjedelig ellers), men da skal heller ingen andre fortelle meg hva jeg skal synes er drlig....den beslutningen tar jeg selv.Og, til slutt, liker ikke disse andre egentlig, men m bare ta tak i det godeste Jens skriver over her om den "serise" Peter Doherty. Jeg har hrt p bde the Libertines og Babyshambles og at du hevder at han liksom er skoleeksempelet p hva som er bra, og selger uten markedsfringsstrategier, det sier for meg mye om din oppfatning av ting. En tvilsom fyr som kommer fra et for meg (og mange andre) middelmdig band (les: The Libertines)blir hypet s det holder nr han kommer med Babyshambles, som i mine yne ikke er et dugg bedre. Jeg har vrt p konsert med han, og en artist som spyr p scenen, banner og sverter og heller whiskey p publikum er ikke spesielt mye samle p synes jeg. Men, han har solgt mye, og det er etter min mening (den m jeg f lov ha ;) som alle andre har sin) nettopp pga alle skandalene, forholdet til Kate Moss etc. Hvor mange var det ikke p ya i fjor som gikk i skuffelse og avsky fra konserten deres? Til dere som mener at Christian er et s drlig forbilde....mener dere serist at folk som Peter Doherty f.eks. er bedre? Alle artister trenger en viss form for markedsfring, og alle har det i en eller annen form. Noen har som sin greie at de holder seg helt unna media og er de "mystiske", mens andre synes og promoterer seg p den mten. Tror dette med mobilblogger er en ny mte tenke p (som ogs flere har nevnt)i s mte.Oj, sorry dere, dette ble langt, men mtte bare si det. Til slutt, alle dere som ikke liker Christians musikk (ja for jeg regner med at det er den vi diskuterer og ikke han som person?), ikke gjr det, ingen forsker tvinge dere til like den ;) Og til alle oss som liker Christians musikk, la oss se fram i mot neste singel og plate, jeg tror det blir bra! ;)

24.04.2006 @ 18:32
Postet av: benedicte

N er det vel personen sin han legger ut her, jeg hrer ikke s mye musikk her akkurat. Da m vel det han gjr i media ogs kunne diskuteres?

24.04.2006 @ 19:26
Postet av: maiken:)

Kjre Benedicte, det var du det ja...som ikke liker Christian men .. kikker innom her for se etter bilder av Cindy..og slenger litt dritt nr du frst har klikket deg inn..og henviser til pappa i pressen.. hehe:) Anbefaler en joggetur som et godt og oppbyggelig alternativ!

24.04.2006 @ 20:43
Postet av: benedicte

maiken, jeg har ALDRI nevnt ETT ord om pappa i pressen. Det er helt utrolig hvordan dere gr ls p de som mener noe annet enn dere. Jeg forsker forholde meg til christian nr jeg skriver, men det er ikke s lett, fordi jeg vet at dere kommer til drite meg ut og gi meg "gode rd". Trenger jo ikke sensur her, folk blir helt skremt bort fra skrive noe.

24.04.2006 @ 22:23
Postet av: vestfoldjente

hei hei, beklager men vet vel ikke heeelt hvem du er, hehe, men vil bare si at det var utrolig flotte bilder. Hadde nok en fin tur der ja.En vr klem fra vestfoldjente

24.04.2006 @ 22:58
Postet av: Eksperten som egentlig heter Jens men som fortsatt er like anonym som dere andre:)

Merker at jeg provoserer enkelte christianfans her og snn burde det vre nr man har en skikkelig diskusjon. Men hvem er benedicte? Prver tenke hvem denne faren hennes skal vre. (ikke at det er av stor allmen interesse men jeg er bare nyskjerrig he..:) Takker for sttten hehe fra deg, vi er p samme planet.Christian legger jo lista for hvilket niv diskusjonen skal vre p nr han legger ut bikinibilder av seg selv. Ikke noe galt i det, men da m det vre lov ytre sine meninger. Enten man mener overkroppen hans er fin eller man synes han er en gjk.Den kommentaren hilde kom med for meg til hres ut som en rebell og det liker jeg! "Jeg blir ogs litt provosert av den godeste Jens (eller hva han heter) som hevder at de som kjper musikken til Christian er de som synes en hjemme-hos reportasje ville vre like interessant." (Det er jo ikke langt unna sannheten da hilde og du vet det!) Og det du sier om Pete Doherty kunne kommet fra en gammel dame som synes verden var s mye bedre fr. M bare f legge til at jeg ikke trodde at rockestjerner som han provoserte folk lengre, men der tok jeg heldigvis feil. Konkulsjonen m vre at rocken IKKE er dd! Hurra!

25.04.2006 @ 01:05
Postet av: eli

Ja da forstr vi hvor ditt ststed er Jens.Heldigvis s str vi fritt til like det vi vil, og heldigvis s er smaken forskjellig.Denne siden er vel i utgangspunktet ment for de som liker Christians musikk og det han str for.Men for all del han setter sikkert ogs pris pkommentarer fra andre.Hper alle fr en skikkelig fin dag, med den musikken de liker best.

25.04.2006 @ 08:35
Postet av: Karoline!

Hei Christian. Hper at du hadde en kjempe fin ferie:-) Aylar? Nei, Christian jobber nok ikke med henne. S rar er han vel ikke;) Christian er en kjempe fin og flink fyr! Ikke tro s dumt om han da;D God vr. Klemmer til deg Christian!

25.04.2006 @ 12:40
Postet av: Hilde

He-he....morsom du, Jens! Innrmmer gladelig jeg at jeg elsker en god diskusjon, men at du vet s utrolig mye om meg er jo litt skremmende da ;) Hjemme-hos reportasjer er ikke helt min stil. Og, vettu, jeg liker folk som provoserer, men ikke folk som er direkte ufordragelige som nevnte Doherty. Og om jeg hres ut som en gammel dame....ha-ha....den var god! (men kanskje jeg er det ogs i forhold til deg, hvem vet....;))Jeg liker i alle fall Christian som artist og synes han gir mye av seg selv. Har sett han synge live ved flere anledninger. Kommer ikke til endre mening p det omrdet! (men krever da heller ikke at dere som s tydeligvis ikke har sansen for han skal endre p deres mening, om jeg tyder de jeg selv har ment skrive korrekt ;) Fr sprre Jens, han vet nok...hehe....)Ha en god dag alle sammen! :) Ser fram til den nye singelen kommer, Christian!

25.04.2006 @ 12:52
Postet av: hagi

hahahaha jeg ler meg ihjel av dette. herregud for en teit diskusjon.Christian er en like vanlig person som hilde og jeg og sikkert alle dere andre er. alle som jobber vet jo at vi trenger ferie innimellom. man blir sliten av en hektisk hverdag. og det er ikke noe unntak for christian. Jeg synes det str stor respekt av det han gjr og at han ordner alt selv. det minste vi kan gjre er unne han en ike eller to p ferie. hilde digget eksemple ditt med han musikk fyren. bare ta en titt p bb s skjnner dere at chris er en helt vanlig gutt som faktisk oppfrer seg voksent og normalt for en 22 ring. Dette er vel en blogg hvor vi skal diskutere bildene hans . hvilken rett har vi til komme med masse antydninger p at han har mistet platekontrakt og alt rundt det. skjerpings folkens. er ett under hvis chriatian gidder fortsette med bloggen. christian du har st p vi er mange som tror p deg og vet du klarer deg glimrende. gleder meg til neste singel/plate. og jeg er like gammel som hilde, vi er passert tenrene med god margin. klem til deg christian :-)

26.04.2006 @ 11:13
Postet av: kremt kremt

et under om christian beholder bloggen? fordi den er full av kommentarer he? tror chrstian er enig i at det er mye bedre at folk har en mening om deg enn bli ignorert. dere jenter, s bra at dere har passert tenrene med god margarin:)

26.04.2006 @ 12:21
Postet av:

omg:Pla christian vre ifred!glad i dg christian

26.04.2006 @ 14:43
Postet av:

Hehehehehehehehe.Stor underholdning og lese dette her.....Hvem er Christian Stenseng???????????????Say no more....................Nok en idol flopp...........Punktum finale.... Over til Bergen.....

26.04.2006 @ 22:02
Postet av: Jon Blund

Sover du enn Christian eller er det et nytt bilde? Skjnner at du trenger skjnnhetssvn og snn alts men n har jo vren kommet og greier! Hvis fotografen leser dette s prv kil han med en rosa fjr under fttene. Tipper det setter i gang latter-mekanismen til christian. Jeg gr i fistel bare av tanken hi hi hi

27.04.2006 @ 02:47
Postet av:

Hehe, stakkars Christian.Han er n glemt(av de fleste).Bortsett fra dere her inne da, dere gjr jo ikke annet en sitte og diskutere livet til Christian..GET A LIFE PPL!

27.04.2006 @ 15:38
Postet av: kristine

hei christian jeg er her mange ganger i veka og elsker bloggen og hper du liker at jeg er her ofte ? men m bare si noe som jeg hper ikkje srer deg jeg syns du er blitt litt trig med ta nn bilder men det er ikkje eit stort problem !!!!!!!!!!!!! veit det slitsomt og vere kjdis men satser p at du legger ut mang flere bilder snart !!! du kan bli en bedre artist og du kan utvikle deg men du e allerede en einterteiner med masse mot !!! kommer fleire singler ? eller plater ?

27.04.2006 @ 17:30
Postet av: Princess

heii snaxy.N ser jeg for meg jeg og du p solsengen,jeg p din sexye mage,skulle nusset dei over alt.Du er NYDELIG.You and me Forver=)

03.05.2006 @ 11:03
Postet av: dfvvrd

S det tok du bort ja? at du har liten penis som jeg skrev?

16.05.2006 @ 21:35
Postet av: fbkado fwkxmlv

ungct cdrqxnuw ypden xocwfpitz wceuqxaoz egjpr bmfsaqvyr

11.01.2007 @ 10:34
URL: http://www.egdyl.fcsz.com

Skriv en ny kommentar:

Navn:
Husk meg ?

E-post:


URL:


Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/1138095
hits