Hehe vg skriver uten dekning at tv2 advarer mot meg.. Noe de ikk...

DSC02118
Hehe vg skriver uten dekning at tv2 advarer mot meg.. Noe de ikke har gjort og jeg har ikke tenkt til bli manager for noen i Idol. Jeg jobber med min musikk og skal holde p med det fremover:) nsker alle en bra dag i snlandet;-)

Kommentarer:
Postet av: stella

Er det ikke litt pussig hvordan avisene til stadighet skriver noe feilaktig om deg? Merkelig hvordan det alltid skjer deg. Det kan jo ikke overhodet ha noe gjre med hvordan du uttaler deg eller fremstr p. Alle andre har alltid feil, du har alltid rett. Vi har skjnt det n.

01.03.2006 @ 14:23
Postet av: Kenneth A. Halvorsen

Herr Stenseng! Dersom VG lyver, og Dagbladet-intervjuet var, slik du hevder, feil fra ende til annen, hva gjr du med det? For det betyr vel at du ikke lenger vil stille opp i intervju for Dagbladet? Eller Se og Hr, etter koblingen mellom deg og frken Lyng? Det br jo bli konskevensen... s lenge dere ikke tar et oppgjr med mediene, s vil de fortsette herje med dere, for selge mer, og skaffe flere lyttere og seere. Bare et tips der :-) S hva sier du?

01.03.2006 @ 14:26
Postet av: Ingrid=) Christian og Jorun Fan 4 Ever!<333<33

Herregud VG og Dagbladet!!!!!!!! St P Christian!! og vi trur p DEG vennen!!!!=) Stoooor BamseKlem*

01.03.2006 @ 14:47
Postet av: Karoline

VG og Dagbladet er noe for seg selv, begynner nesten bli som Se og Hr!Haha...Ha en fin dag Christian;)

01.03.2006 @ 14:57
URL: http://karo.mobilblogg.no/karoline/
Postet av: maria:-)

Jeg vet hvorfor Christian ikke tar et oppgjr med avisene! Han tr ikke! Det er nemlig sant det som str. VG er Norges mest troverdige avis (underskelser viser tydelig det.) Man kan diskutere HVA som str der, men det som str der er SANT. Jeg tror mye mer p de enn p Christian. Han kan heller ikke la vre stille opp, for da fr han ikke PR og da gr musikk- karrieren til hell. Du er avhengig av media. Vi ville ikke visst om deg uten! Snn er det for artister, og ikke minst Idol- artister. Take it or leave it. Jeg tror p Norges mest troverdige aviser fremfor deg.

01.03.2006 @ 15:00
Postet av: maria:-)

Enig meed anne, forresten...

01.03.2006 @ 15:01
Postet av: Melke_Kua

Det begynner bli bra n ass, Stenseng. Du mener VG skriver uten dekning? Idol-sjefen har jo gtt ut at det stemmer at han har snakket med deltakerne? Hvorfor i alle dager skal du gi rd til de gjenvrende deltakerne, kan ikke huske at du var en av de to som var i finalen i fjor? Regner med at samtlige som er igjen av de ti, har ambisjoner om vre nettopp dt. Da foreslr jeg heller at du sender dem nummeret til fru Stiansen, hvis de trenger rd. N har jeg sagt hvor feil det blir at du skal gi dem rd, da trenger jeg vel ikke begynne p hvor feil det er at du skulle vrt manageren noen av disse. Har du i det hele tatt gitt ut en plate mann? Hva har du bevist som sier at du er kvalifisert til gjre krav p en slik posisjon? Overskrifter tells ikke her, Stensi. Sorry mann.Og veit du hva, det gjelder akkurat det samme nr det kommer til skrive bker. Jeg synes faktisk det er litt hn mot de som faktisk har noe meddele.Hper at noe negativ kritikk kan komme med her ogs, selv om jeg tviler. Fjern det gjerne, svar meg gjerne privat, vil bare at du skal f lest det.N er jeg mett.

01.03.2006 @ 15:03
Postet av: Rikke

Heeei Christian! Husker du Rikke og Cecilie fra Snowshow i tryvann?? vi som kom inn til deg nr du skulle bli intervjuet av Inside vettu:)? klemmer fra oss

01.03.2006 @ 15:03
Postet av: AniitaSofiie

Oi... Jaja... Alle blader snt skriver jo masse tull om deg jo... tull du sier ikke er sant... jeg tror p deg... =;)KlemSt P!!!

01.03.2006 @ 15:05
URL: http://www.piczo.com/aniita91
Postet av: Melker ja

Ja, n begynner jeg ogs og bli lei av at alt avisene skriver om deg er lgn! Det er ikke som om hele Norge er ute etter ta deg? Hvorfor skulle de vre det? Du er vel ikke akkurat den strste av de store? Nei, det blir for dumt, avisene setter seg ikke ned og bestemmer seg for skrive dritt om deg. Det holder n, idol 2005 er definitivt glemt! Slutt og melk kua

01.03.2006 @ 15:11
Postet av: Ingrid=) Christian og Jorun Fan 4 Ever!<333<33

idol2005 er IKKE glemt og det ret er og blir det beste!!!!!!!=) St P Christian!! jeg tror p deg og sttter deg!! KYSS og trsteklemmer**

01.03.2006 @ 15:15
Postet av: Mariann

Det er sikkert riktig at mye som skrives er feil, spesielt overskriftene. Men s er det jo ogs snn at ikke alle som omtales i pressen har mobilblogg og mulighet til kommentere slik du gjr her, derfor vet vi jo heller ikke hvor mye av det som str i aviser og blad generelt som faktisk er riktig. Leser man reportasjen er den egentlig ikke noe spesiell, det er overskriften som blir saftig overdimensjonert. S ro ned, det dreier seg om lssalg bde for VG og Dagbladet og de formulerer seg for selge. St p, ikke bry deg og ikke kommenter.

01.03.2006 @ 15:22
Postet av: Ingrid=) Christian og Jorun Fan 4 Ever!<333<33

Leste akkuart om det nye p side2.no.. "Ingen advarsel mot Stenseng"!!!=)Ufff blir mye rot her!ogs m du forklare alt osv... hper du har det bra Vennen!!!Elsker deg uansett hva folk sier og hva som skjer!! Se p Absolutt i Kveld p tv2 kl 18.00! det er Absolutt Idol!!=D KLem*

01.03.2006 @ 15:22
Postet av: Karoline, Troms.

Mye rot, ja! huffers....Ha en fin dag:)

01.03.2006 @ 15:24
Postet av: Karoline =)

Leste det akkurat... utrolig teit... skjnner ikke hvorfor de sakl lage s stor sak ut av det... men jeg vet jo ikke hva som har skjedd da... men jeg tror p deg jeg Christian! Hihi! ;)Ha en fin dag du oxo! =)Klem

01.03.2006 @ 15:24
URL: http://karrols.mobilblogg.no
Postet av:

Du anne der oppe. jeg liker egentlig ikke og bry meg med hva andre mener, men n gr det litt langt. det er greit og bli oppgitt over en person og ikke syntes noe om den. MEN HOLD DET FOR DEG SELV!!!!! vi andre er ikke intrisert i hva du mener. ST P CHRISTIAN!

01.03.2006 @ 15:31
Postet av: Whatever

Frst lyver Se og Hr, s lyver Dagbladet og n lyver VG. Tror du virkelig vi tror p utspillene dine...Hadde Idol-ledelsen gtt ut mot meg hadde jeg sikkert brukt samme offensiv som deg - problemet er bare at ingen tror p deg lenger...

01.03.2006 @ 15:31
Postet av: Tore

S teit at du slr tilbake p VG - nr det er TV 2 som er kjipe bak ryggen din... Og det vet du jvlig godt..Du tror bare at du kommer bedre ut av saken hvis angriper VG og ikke dem...men der tar du feil..

01.03.2006 @ 15:33
Postet av: Go Charlie, It's your birthday..

Til deg et par tre hakk over her. Jeg bryr meg hva Anne mener. Bra ha meninger, har du ingen, s stikk.

01.03.2006 @ 15:39
Postet av: FornuftigPer

Kanskje lurt trekke seg litt tilbake fra rampelyset? Hva med boikotte aviser o.l. og i tillegg holde seg langt unna alt som har med Idol gjre? Ikke ment som kritikk, men som et rd. Dette ville iallefall jeg vurdert.

01.03.2006 @ 15:43
Postet av: Andrea

CHRISTIAN! JEG SYNTES DET ER KEMPE FINT AT DU LEGGER UT BILDERMEN JEG SYNTES IKKE DU SKAL LESE ALLE DISSE "DRITT KOMENATRENE." jeg syntes det er kjempe dumt at folk ikke kan holde dritten for seg selv! ST P VIDRE Og VR DEG SELV OG GJR DET DU LIKER BEST OG BLS I HVA ANDRE MENER OM DEG!!!!!

01.03.2006 @ 15:45
Postet av: Andrea

DET SOM ER POENGET HER ER HOLDE DRITTEN FOR SEG SELV!!!!!HVIS ALLE HADDE FORSTTT DET! HADDE DET VERT MYE KORSLIGERE OG LEGGE UT BILDER HER!!!!

01.03.2006 @ 15:50
Postet av: Idolet

Hehe, m ikke banne i intervju eller p tv. Drlig PR. Men det mest irriterende av alt er idol familien, hvorfor m alle vere venner?? Tipper VG, dagbladet, tv2 og du lyver, men det er buisness.The man PS: Hold deg til det du kan, du har jo suksess i forhold til mange andre.

01.03.2006 @ 15:53
Postet av:

PR-kt, rett og slett!

01.03.2006 @ 16:36
Postet av: Fuckin hell

n er det faen meg snstorm ute! hilsen student i england. sykt vr!

01.03.2006 @ 18:12
Postet av: sofie

Jeg trodde p de jeg, og egentlig s tror jeg at jeg gjr det enn, for jeg kan se for meg at du kan gjre noe snt :p Men men. rjan hadde jo til og med svart at du hadde spurt han da s, tror du han lyver? Neppe

01.03.2006 @ 20:04
Postet av: maiken

Sofie, hvis du leser artikkelen p side2 der de dementerer s har faktisk Christian kommentert det. Men hva f.. er problemet egentlig? En tidligere idoldeltaker m f lov til jobbe med akkurat hva han vil et r etter, TV2 og resten av spetakkelet eier da virkelig ikke dem som har vrt deltakere. Da er det i tilfelle risikabelt delta. Og til og med de som er deltakere n m f lov til gjre sine egne tanker om livet etter at idoldeltakelsen er over, de er faktisk selvstendige mennesker som bare har en kontrakt med TV2 knyttet til deltakelsen. Og kanskje ikke s merkelig da snakke med en som har klart seg p egen hnd i ettertid.Snne oppslag som dette i VG i dag er borti natta og vitner om at noen har for lite henge seg opp i og skrive om. Jeg skjnner godt at Christian blir forbanna. Det fr vre mte p hva man skal henges ut for. Og helt riktig som en annen kommenterte, Ole Idole sa jo i fjor at Norge trenger flere managere og Christian ville passet bra til det. St p Christian. Jeg hper du gjr det knallbra fremover og at du hever deg over denne dritten her. For dette var virkelig bullshit.

01.03.2006 @ 20:20
Postet av: Hilde

Her kommer man hjem og leser metervis p metervis med drittkasting og syke pstander....*sjokk*....Heldigvis l Maikens kommentar her til slutt og retta opp inntrykket, er helt enig med deg, Maiken, dette var virkelig for dumt!St p Christian!

01.03.2006 @ 21:37
URL: http://www.xblog.no/blog/jubilee
Postet av: hagi

jeg er s enig i det maiken og hilde skriver. dette er s teit at jeg kan ikke f sagt det engang. st p du christian vi er mange som tror p deg.

02.03.2006 @ 09:08
Postet av:

vi er fader meg mabge som IKKE tror p deg ogs.

02.03.2006 @ 09:29
Postet av: ellen

ja det er vi!!!!!!!!det morsomste er at du ikke ser selv at du faktisk opptrer patetisk...

02.03.2006 @ 15:25
Postet av: Hilde

Kjre ellen og anonym og flere.... Ingen kan nekte dere ha deres mening og oppfatning av ting ;-) men om du ellen synes det er "det morsomste at Christian ikke ser selv at han faktisk opptrer patetisk.." Jeg synes det er litt morsomt at du ikke ser hvor morsomt det er at du ikke ser selv hvor patetisk det er bruke tid og energi p skrive inn p bloggen til en du s tydelig ikke liker.... Da hadde jeg heller funnet noe annet bedrive tiden min med tror jeg ;-)

02.03.2006 @ 20:07
URL: http://www.xblog.no/blog/jubilee
Postet av: Simen

Trur kanskje du kunne blitt manager..for jeg blir hvertfall crazy av hre deg vrle i'm going crazy en drss med ganger i den drlige sangen din:)

03.03.2006 @ 13:38
Postet av: ellen

Har folka her hrt om ytringsfrihet? Christian vil ha konstruktiv kritikk, og da gir jeg ham det. Hvorfor gidder du bruke din tid p kritisere mine meninger????

03.03.2006 @ 15:18
Postet av: maiken

Ellen..jeg tror kanskje ikke du helt forstr hva ordet konstruktiv betyr. Det betyr oppbyggende, og i det ligger ville andre vel. Ikke mye snev av det i det du lirer av deg, og da blir det for meg du som fremstr som lite troverdig og bare ute etter skrive nedsettende. Og det er virkelig patetisk. Dette var konstruktivt ment.

03.03.2006 @ 18:48
Postet av: ellen

Men hvorfor er da kjrlighetserklringene "lov"?? De er det nesten ingen som kritiserer, selv om de er virkelig patetiske. Jeg synes Christian fremstr latterlig i media, og jeg synes musikken er drlig, men jeg tror han tler hre det. Hvis han ikke gjr det, er i hvertfall ikke artistlivet noe for ham. (Det er det ikke uansett...)

04.03.2006 @ 00:14
Postet av: Hilde

Ellen, kan du fortelle hva du mener er konstruktivt i det du har kommet med av kritikk, for jeg er spass dum tydeligvis, at jeg ikke skjnner det...;-) For meg er konstruktiv kritikk noe man kan bygge videre p og utvikle seg fra, men kan ikke se noen slike elementer i dine innlegg. Du fastslr jo bombastisk at Christian er patetisk, latterlig, at musikken hans er drlig og at artistlivet ikke er noe for han... Hvor er det konstruktive, det som peker p hvordan han kan utvikle seg videre? Det er ikke der, er det vel? For du nsker ikke at han skal det, det du mener er konstruktivt er kanskje at han skal lese ditt innlegg og tenke; oj, hun har rett, jeg m gi meg som artist? Eller?Misforst meg rett, Ellen, alle har rett til sin mening, det hadde vrt en kjedelig verden ellers, men jeg lurer fortsatt p hva (annet enn et nske om oppmerksomhet eller provosere) som fr folk som deg til bryke masse tid og energi p involvere seg i bloggen til en artist man helt tydelig ikke liker noe ved? Og fr du igjen lurer p hvorfor jeg bruker tid p svare p dine innlegg...;-) Ser at Maiken ogs har svart deg, og tror hun gjr det av samme grunn som meg; Vi liker Christian og musikken hans, derfor er vi her inne. Litt mer usikker p hvorfor du er her, men samma det...;) (Hper det var greit at jeg nevnte deg, Maiken :))

04.03.2006 @ 09:57
URL: http://www.xblog.no/blog/jubilee
Postet av: maiken

kjrligshetserklringer hres ofte banale ut. Og en som skriver tekster skriver den han/hun har p hjertet, snn er det bare. Og s fr vi velge om vi liker tekstene og musikken eller ikke. Enkelt egentlig, og valgfritt.Latterlig i media. Ja, jeg hrer til dem som har klint til med endel sinte kommentarer til Christian, konstruktivt ment. Er enig i at han m tenke seg mer om fr han snakker med en journalist, og ikke minst veie sine ord - spesielt nr han er sliten. Og det har han vrt, han har jobbet veldig hardt. Men s er da ogs Christian sin egen sjef, og er villig til prve ut litt. Han tar ikke seg selv s hytidelig sier han, og det er flott. Bra med folk som tr vre anderledes. Kanskje skal han velge la vre kommentere alt som skrives. Alt er liksom feil, og det er det nok ikke.At han har tanker om bli manager er nok riktig, og det m man jo f lov til. At han har tanker om samarbeide med andre om show er sikkert ogs riktig, og det er ogs lov. Og at det var mye styr i kulissene i Idolsirkuset i mai/juni/juli i fjor tror jeg det er f som tviler p. At han har flrta penlyst med Sandra og burde visst at det kom i Se og Hr er ogs riktig, og da kunne han egentlig valgt overse artikkelen. Og at han blir koblet til kjente damer han er ute med m han ogs lre seg leve med og glatt overse. Men jeg har i motsetning til deg Ellen stor tro p og nske om at Christian vil lykkes!! :)

04.03.2006 @ 10:03
Postet av: ellen

Ok. Det her var gy. Morsomt at dere blir s engasjerte av mine meninger. (Og bruker deres energi p det)Jeg er her inne1. For se om det kommer noen bilder av enten Cindy eller Tone eller Andrea eller noen, fordi liker jeg veldig godt.2. Fordi jeg syntes Christian opptrer ganske tankelst ofte. Da jeg jo like godt si det. Christian: Slutt kopier Robbie Williams, vr s snill. Lag dine egne greier! Ikke si hver gang du er omtalt i media at de har vridd p saken. Bestem deg. La vre gi intervjuer eller gi intervjuer. Men gir du intervjuer s m du regne med ikke bli fremstilt akkurat som du hadde regnet med... Heng med Idoljentene eller ikke. Men gjr du det og flrter litt, s m du regne med oppslag som det. Bare noen rd fra en journalistdatter....

04.03.2006 @ 10:39
Postet av: en som lurer!

hmmm... hvor har du blitt av da??? ser ikke noe til deg lenger! sitter du synger p et rom eller no? eller bare ga du opp alt?? ser sann ut... hmmm

05.03.2006 @ 13:23
Postet av: Ole Petter

Synes det er veldug mye undvendig kommentering og drittkasting mot Christian her.Hvorfor? Ingen her kjenner da Christian bedre enn han selv? St p Christian! :)

15.03.2006 @ 22:43
URL: http://www.blogg.olephb.no
Postet av: Helene

La n Christian f holde p med alt tullet sitt. Synge kan han jo ikke og da m han ty til andre midler. En bra start for han, til komme i avisen, var jo sikre seg at han ble tatt bilde av og filmet da han kysset Jorun etter finalen. Det var ganske penlyst. Og s str han og blrer seg foran kameraet etterp og kan liksom ikke si at de var sammen. Herregud s tragisk. Du er ikke s stor vettu, Christian. Fr lttis av deg.!!!!

19.03.2006 @ 16:00
Postet av: Linneah, 23

tror egentlig at saken er slik (samme hva christian , tv2 eller andre sier): 1. Christian prver yngle seg innp de nye idoldeltagerene for f nye kjendiskontakter og for f et par minutter "overtid" i rampelyset. Jorunn ville ikke ha han og da m han og da m han prve f nye idolvenner. og siden idoldeltagerene 2006 har nok venner fra fr m han leke "hvis dere ikke vinner vil jeg jobbe med dere jeg er mer erfaren enn dere og kan hjelpe dere p vei-leken).2. Tv2 gr (i sin fulle rett) ut og minner rets deltagere p reglene som sier at de er bundet til idol og de involoverte i det konseptet i en bestemt periode (tilfelle noen blir revet med av christian hvis de gr ut). Dette er viktig for tv2 f understreket slik at alle er klar over dette. (nr de signerte med idol var de jo bare gira og dermed sikkert ikke s viktig for dem hva som sto p arket,og dermed, nr christian /slangen i paradis kommer med eplet m SELVFLGELIG tv2 ut pressisere reglementet. 3. Vg er flinke til vinkle overskriften "tv2 advarer mot christian stenseng". Det vi umiddelbart tenker er at tv2 advarer mot en psykopat eller noe. DETTE er IKKE det tv2 gjr. De vil jo ikke advare men snarere understreke at deltagerne ikke har mulighet til gjre avtaler med andre i "bindingstiden". De advarer jo ikke mot christian som person. Men nr noen lokker med samarbeid og "plukker de opp", kan deltagerne bli fristet og dermed M de vre bevisste s de ikke bryter signerte avtaler. (Christian: JA, du har snakket med deltagerne om dette. rjan lyver IKKE, og med din lille bermte idolkonsert er det jo hvertfall ingen tvil)christian er veldig lite interesant musikalsk, utseendemessig osv. han eier ikke karma og han er elendig rett og slett. N leker han atp til (som han leker pop-pus) ogs business man.. oh my god... mtte noen redde mannen fra ydmykelsen...og alle fjortiser; ta dere sammen, om noen f r ler dere av dere selv;)

20.03.2006 @ 11:00
Postet av: TONJE HOLSBVG

heia har du msn? det har i!!

25.03.2006 @ 12:19
Postet av: TONJE HOLSBVG

heia har du msn? det har i!!

25.03.2006 @ 12:19
Postet av: iselin

Linneah bare et problem, de fleste er ikke fjortiser men p alder med eller eldre enn deg. Skjerpings jente, ha respekt og bruk tiden din p mennesker du liker. Du driter deg ut snn du skriver.

25.03.2006 @ 18:45

Skriv en ny kommentar:

Navn:
Husk meg ?

E-post:


URL:


Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/840438
hits